gezond


14 juni 2010


Tussen alle bedrijvigheid door moest ik ook twee keer voor mijzelf naar het ziekenhuis.
Hoe het komt weet ik niet maar in een ziekenhuis voel ik mij altijd op mijn gemak.
Raar, want daar kom je alleen maar als het niet goed met je gaat.

Eén keer ben ik er, midden in de nacht, met gillende sirenes binnen gebracht en er te voet weer uitgelopen, twee weken later. Tweemaal heb ik er een kind gebaard, zonder complicaties en de laatste keer ging ik er met een ziek hart naar binnen en kwam met een goed gerepareerd hart weer terug in mijn leven.
Ook nu ben ik na uitgebreide contrôle weer naar huis gestuurd met de boodschap over twee jaar terug te komen.
Mijn kleinzoon kan gerust zijn, ik heb nog steeds een dansend kalfje in mijn hart.
Destijds verkondigde hij iedereen "mijn oma was helemaal open gezaagd"met grote schrikogen. Dus heb ik hem gerust gesteld met de verzekering dat zolang mijn kalfje danst (nieuwe hartklep
gemaakt van het hartzakje van een kalf) alles goed is met mij.
Alles is goed. Ik ga er een mooie zomer van maken met iedereen die mij lief en dierbaar is.

btemplates

0 reacties:

Een reactie posten