social media

Er wordt veel geschreven en gepraat over de druk van social media en ja, dat moet kennelijk in het engels.Sociale media bekt niet. De druk van de sociale media via alle leuke programma's die op internet te vinden zijn, op smartphone's, tablets etc. Ik denk dat heel veel mensen daar hele leuke, goede en mooie dingen mee doen, dat zie ik toch dagelijks.Mensen die jonger zijn dan ik, dit is hun tijd. Maar ik raak een beetje de kluts kwijt. LinkedIn heb ik maar afgeschreven, dat bracht mij niet wat ik nodig had. Mijn blog is mij dierbaar en facebook vind ik ook geweldig. Het is veel allemaal. Alles wat langs komt wil ik lezen, vind ik ook interessant. Het is wat ik in mijn terzijde op mijn blog heb staan. De dingen van alledag zijn voor mij belangrijk en het lijntje naar buiten toe, dat mijn blog mij biedt en dat geldt ook voor facebook. Wat een mooie blogs heb ik ontdekt via facebook, een studiegenote terug gevonden, mijn nicht in Oostenrijk en haar familie.Het komt zomaar allemaal bij mij binnen en ik geniet er van. En het is veel, dat ook.De veelheid, de keuzes die ik kan maken, ik raak er ook door geïmponeerd. Stiekem vind ik ook dat iedereen beter, mooier, diepgaander schrijft en zo lees ik veel en schrijf ik weinig.Een paar blogs heb ik geselecteerd, die ik intensief lees en waar ik graag op reageer, die zijn mij in korte tijd dierbaar geworden.Anderen volg ik meer op afstand en, zo voelt dat, doe ik te kort.En toch, de druk van de sociale media, die leg ik zelf op mijn schouders en niemand anders. Wat ik zelf heel moeilijk vind is, een constante lijn te behouden.Iedere tekst bij mij gaat weer over wat anders, iedere dag is ook anders, ik kan niet anders.Het is wat het is.

btemplates

0 reacties:

Een reactie posten