Alviano



13 maart 2010


Alviano, pas maar op, wij komen er weer aan!
Waar heb ik ook alweer het sleuteltje van mijn cijferslot gelaten?
Dat had ik toch achter een ritssluiting gestopt?
Goeiegenade, hoeveel ritssluitingen heeft mijn koffer?
Ik kan het niet vinden, waar heb ik het gelaten. Hoe kan ik nu met een open koffer gaan reizen. Weet jij veel wat er allemaal kan gebeuren voordat zo'n ding het vliegtuig in gaat?
"Joos, ik kan het sleuteltje van mijn cijferslot niet vinden, van de koffer!
Ja, natuurlijk, een cijferslot heeft geen sleuteltje. Ja, die cijfers heb ik laten staan toen ik de koffer opborg. O, vandaar dat ik zeker wist dat ik dat sleuteltje achter een rits heb gedaan. Ik heb de cijfers laten staan. Dank je en tot over een week".
Die ritsen worden echt pas geblokkeerd als je ze in het slot steekt, weet je wel, daar bovenop.
José weer bellen.
"Vertel me alsjeblieft dat het nog goed komt met mij. Ik heb zitten prutsen met de cijfers, maar niet die ritsen vastgezet in dat slot. Ja, nu weet ik het, ze zitten goed. Maar ik ben echt stom. Godallemachtig wat ben ik stom".
"Nee hoor, het is een kwestie van inzicht en dat is niet jouw sterkste kant, jij bent goed in talen".
"Nou, dank je wel en tot over een week. Ik ga mijn ticket vast midden op de koffer leggen en mijn uitgeprintte boardingcard".




btemplates

0 reacties:

Een reactie posten