S5 of F5 ?

29 maart 2010

In de tijd dat militaire dienst nog verplicht was, kende men maar één manier om daar onder uit te komen, wanneer er tenminste geen fysieke tekortkomingen waren. De S5 aantekening.
Dan moest je wel in staat zijn om goed toneel te spelen.
Wanneer je aan een universiteit afstudeerde, was het zuur in dienst te moeten i.p.v. te gaan werken.
Maar was de algemeen heersende vraag: krijg je wel een baan als leraar, of advovaat of dokter,
met een S5 aantekening op je papieren.

Gisteren kreeg ik van mijn computergoeroe de tip de F5 toets in te drukken en zie, alles wat ik ondertussen geschreven heb en niet kon plaatsen staat nu op mijn blog. Ik ben mijn goeroe dus innig dankbaar en ben blij met mijn F5.
Alleen, spelen met ontwikkeling is er opnieuw niet bij. Ik snap er geen hout van en zou niet weten waar ik moet opzoeken wat er gebeurt of niet, bij zo'n "fout".
Ook nu, terwijl ik dit schrijf staat er een rood/gele balk met FOUT, Uw verzoek kan niet worden verwerkt. Probeer het opnieuw.
Wat moet ik nu proberen, die toets indrukken, iets anders, geen idee.
Het blijven dus truukjes, die ik leer. Ik ga het maar proberen en als het is gelukt, met die F5 toets, dan staat dit strakjes op mijn blog. Maar het hoe en het waarom? Geen idee!
Misschien is de S5 ook een beetje op mij van toepassing.

a.vanmeerkerk@zonnet.nl

btemplates

0 reacties:

Een reactie posten