kindje kom je spelen.....



11.04.2011

Ik mag weer buiten spelen, met aarde en wortelkluit.Ik mag weer buiten spelen en alle bloemen komen uit.
Ik graaf een kuil, strooi koeienpoepjes, giet water, poot een nieuwe plant en zie in mijn fantasie, de bloemen wuiven in de wind, ik ben weer kind.
Ik mag weer buiten spelen, draai rondjes op mijn fiets. Rond stoere oude kastelen
en kom ik weer thuis, dan eet ik iets. Moe en voldaan ga ik dan rusten en droom mijn ideeën bij elkaar.Het groen, de wolken, vogels en bomen, alles kan en mag en niets is raar.
Ik mag weer buiten spelen, de dagen zijn lang en licht, nog even wachten dan wordt de nacht niet donker. Ik droom van stergeflonker van avond- en ochtendlicht.
Ik droom van warme nachten, van dagen met zon en veel blauw. Ik droom van een heuse zomer en aarde, ik houd van jou.
Ik mag weer buiten spelen en ben weer het kind dat alles, ja alles, zo geweldig opwindend vindt.

btemplates

8 reacties:

Hippocampi zei

tja, die lente
leuk, fris, vrolijk

(en een hippotip: zag gisteren de nieuwe documentaire van Abdelkader Benali (AB boekt:), deze eerste keer met Connie Palmen met een iets andere sfeer (intkzwarte rouw), maar volgens mij een hele boeiende serie om te volgen)

groet,

hippo

Ragfijn zei

Deze mooie dagen draai ik
draai ik rondjes in mijn tuin

de aarde keer ik om

zijn bodem vraagt om zon
en plantte nieuwe bomen

zacht gelag al in hun kruin


Groet van Ragfijn

svara zei

prachtig!!
de lente ten voeten uit
als een kind vol verlangen

altijd opwindend wat voor nieuwe zaadjes weer mogen ontkiemen als de grond eenmaal omgewerkt is...:-)
ben er volop mee bezig
ik ga zondag weer (voor de 11e keer)voor 5 dagen weg om te vasten...
heerlijk!
groet je
svara

Athy zei

@. Hippo, dankjewel voor de tip.Heb niets met Connie Palmen maar wel met Abdelkader Benali. Groet!

Athy zei

@. Ragfijn, wat mooi, daar word ik nou weer zo vrolijk van. Groet!

Athy zei

@. Svara, vijf dagen vasten, ik moet er niet aan denken!! Heb vrienden die er net zo over denken als jij. Eén keer heb ik het drie dagen volgehouden, brrr. Maar ik wens je van harte succes en veel plezier. Groeten van hier!!
Ps. de ontluikende lente is er natuurlijk wel de goede tijd voor.

Anoniem zei

ik las net dat een goede vriend is overleden
aangezien ik geen mailformulier vind, dan maar via deze weg



gecondoleerd met je verlies, athy!



assyke

Athy zei

Dank je, Assyke. Veertig jaar in mijn leven en nu..hij wist 's morgens nog niet dat hij 's avonds dood zou gaan. Je hebt als mens zo het nakijken! Groet van mij!

Een reactie posten