de laatste loodjes




1 juli 2010




Geweldig toch, eindelijk zomer!


Mijn terrasoverkapping staat en het is 's avonds heerlijk toeven bij wat lichtjes. Alles stil, iedereen slaapt behalve een overvliegende vogel wiens roep aantoond hoe ruim het boven ons hoofd is.
Er is nog geen electriciteit omdat één van de twee travo's stuk is en wij op een nieuwe wachten. Het terras ligt ook nog open want mijn zo hard werkende buurman is door zijn rug gegaan. Maar de helft van het terras is zandvrij en er staan twee stoelen met geruite kussens, één voor de kat en één voor mij. Verder is er een heftige interactie tussen naamloze muggen en mij. Maar daar is Deet, voldoende afdoende en daar zijn de vetpotjes met citronellageur, die wel licht geven maar de muggen niet tegenhouden.
Ik kan niet wachten tot......en ik kan ook niet wachten tot er een regenbui valt. Want dan weet ik hoe het is droog onder mijn dak te zitten en het lawaai te horen van een stortbui.




btemplates

0 reacties:

Een reactie posten