meer sneeuw




20.12.2010

Dit is bijna teveel drama voor zo'n kleine tuin.
Er moest ook hard gewerkt worden. Allereerst wilde ik het dak van de kas sneeuwvrij maken. De ruiten zijn maar 3mm dik en er zou nog meer sneeuw komen volgens de voorspelling. Met een ragebol kan ik gemakkelijk alle sneeuw wegvegen.Alleen vergat ik onder de cotoneaster te bukken, zodat een forse sneeuwvlaag mijn nek raakte.Brrr.
Daarna moest de terrasoverkapping van sneeuw ontdaan worden. Dat was lastiger. Vanuit mijn raam met een bezem een dikke laag wegvegen viel niet mee. Uiteindelijk, met behulp van de buurman, die ook een terrasoverkapping heeft, het grootste gedeelte weg gekregen, de tuin in.Nieuwe sneeuwval is uitgebleven, we hebben even rust.Nu gewoon genieten van het uitzonderlijke en de schoonheid van dit winterlandschap. En stiekem hopen dat met kerst de wegen begaanbaar zijn, zodat alle familieleden die van ver moeten komen, ook echt komen kunnen.

btemplates

0 reacties:

Een reactie posten