lay out

04.04.2012

De lay out van mijn vorige tekst is beslist niet zoals ik wil en ik kan er niets aan doen.Google chrome staat zo groot op mijn scherm, dat ik de helft niet kan aanklikken en zoals ik de tekst oorspronkelijk heb neergezet, zo neemt dat stomme programma het niet over maar publiceert het buiten mijn wil om.Het zal wel een kwestie van tijd en oefenen zijn maar nu heb ik grote lust de handdoek in de ring te gooien.
Twee uur later heb ik weer iets gevonden waardoor ik mijn blad kan verkleinen zodat ik overal bij kan.
Alleen die lay out naar mijn hand zetten, dat gaat nog niet.
Kijken of ik een elfje (gedichtje van 11 woorden) wel kan zetten, zoals ik vind dat het moet.Daar gaan we:
Eindeloos
Ver weg
Trilt de horizon
Tussen blauwe lucht en
Zee.


Hoe weet ik niet, maar nu is alles anders gegaan.Of dat nu komt omdat ik steeds weer met een hoofdletter begin? Hoe dan ook,dit is beter en misschien ga ik mij hier nog wel thuis voelen.

btemplates

0 reacties:

Een reactie posten