technisch hoogstandje

Het is even wennen om alle tekens en icoontjes en plaatsen te vinden.Mijn lettertype is inmiddels weer groot genoeg en ik weet wat er aan schort, aan mijn blog. Mijn pc.is te oud om windows 9 te installeren, vandaar dat blogger mijn browser niet meer ondersteund en via deze browser geen reacties meer geplaatst worden. Wie windows 9 heeft, heeft geen probleem.Zelf heb ik nu Google Chrome als browser en via deze ben ik gewoon te bereiken. Ik denk dat ik totdat ik misschien een nieuwe pc kan aanschaffen, gewoon mijn mailadres onder mijn teksten zet. Ik zou het zeer spijtig vinden wanneer reacties uitblijven. Dank zij het probleem van de afgelopen week ben ik wel nieuwe wegen in gaan slaan. De start van een 70 jaar dagboek ligt op mijn tafel.Een mooie balpen ernaast. Ook heb ik een beeldschoon schrijfboek, book of kells, gekocht waarin ik mijn levensverhaal ga schrijven. Niet alleen mijn eigen, weinige, jeugdherinneringen maar ook de tijd van toen en natuurlijk mijn herinneringen aan mijn kinderen en nu ook mijn kleinkinderen.Een levensverhaal dus, voor wanneer ik er zelf niet meer ben. Hoop er jaren aan te schrijven. a.vanmeerkerk@zonnet.nl

btemplates

8 reacties:

lebonton zei

toch even testen, tussen de kwasten door.

lebonton zei

wij adviseren overigens een mooie vulpen. dat verdient zo'n boek in wording. ik zal graag stukken lezen als plaatst.

Athy zei

Dank je, Ton. Ik ben ineens weer vol goede moed.En wat die vulpen betreft; het is een hele mooie fijnschrijver, een parker met de naam sonnet.Klasse toch?
Gaat het naar wens, de gang die er al jaren is en toch een verrassing wordt? Groet!!

lebonton zei

het gaat z'n gangetje;-)
minder langzaam dan ik vreesde, het lastigste is dat ik 4 soorten verschillende lakken met verschillende kwasten en droogtijden heb. en dus ook een deur en klapvenster die open moeten blijven tijdens het uitharden. maar morgen waarschijnlijk klaar. dan verhuist de ellende naar de woonkamer waar nog een nieuwe deur en deurpost op wit wachten, en daarna naar boven waar twee dakvensters moeten worden bijgewerkt. ik verveel me helaas niet.

Athy zei

Een uitdijende gang dus. Succes, klaar voor de Paas? Groet!!

svara zei

wat een mooi begin voor de lente in 2012
veel schrijfplezier wens ik je!
hartegroet
svara

Athy zei

Svara, dank je, schrijfplezier is voorhanden.Iets wat jij ook kent.Groet!!

Judith zei

Toch hoop ik dat wij niet hoeven te wachten tot jij er niet meer bent en dat je ons blijft verrassen met jouw teksten (ookal neem ik niet vaak genoeg de tijd om ze tot mij te nemen en ervan te genieten, laat staan een gehoopte reactie achter te laten).
Daarnaast hoop ik dat je nog zo'n zeventig jaar in dat (inderdaad beeldschone) schrijfboek mag pennen, al weet ik niet je dáár persoonlijk op zit te wachten :)

Een reactie posten