google

heeft het jasje of de formule van mijn blog "vernieuwd". Waarom weet ik niet. Maar ineens kon er geen reactie meer geplaatst worden. Met dank aan mijn Bloggoeroe Valentijn is dit euvel verholpen. Maar, het ziet er anders uit. Ik heb zelf even op Prinsjesdag gereageerd om te ontdekken hoe het nu moet. Bovendien vind ik het jammer dat niemand daar een reactie op heeft, ik vind het wel een leuke tekst. Dus heb ik even zelf een veer in eigen... gestoken en weer verwijderd ook. Want: iedere reactie op een eerdere tekst komt bovenaan te staan. Dus, commentaar op prinsjesdag stond ineens boven herfst. Ja, dat is geen gezicht. Toen was ook het stukje "meer spinnenleed"weg. Dat kan bij mij gewoon gebeuren, hoe? dat is de vraag. Die heb ik terug kunnen plaatsen via bericht bewerken. Voor mijn doen was ik slim. Kortom, reacties zijn weer mogelijk, alleen langs een andere weg. Via LINKS dat onder mijn tekst staat. Aanklikken op NO COMMENT is beter, ontdek ik net, ruim drie uur later. Waar ik heel blij mee ben is met de links, rechts op het blad. Ik hoop dat nieuwsgierigen daar ook eens naar kijken. Ondertussen ben ik niet zo zeer aan het spelen met ontwikkeling. Iemand anders doet dat. Daar schaam ik mij een klein beetje voor. Daarom:
Valentijn, je bent geweldig. Heel veel dank en waardering, Athy

btemplates

1 reacties:

Gerda praatgraag zei

Hoi Athy

2e keer proberen. Heb eerst een stukje geschreven via de link onderaan het bericht, waar dat is gebleven mag joost weten:-))

Het is wel lastig, want je zoekt niet zo gauw boven het bericht om te reageren, maar het went.

Alles goed verder? Hoe was je schrijfdag onlangs en is mijn mail goed aangekomen?

Groetjes Gerda

Een reactie posten