Italië. 19 juni '09

Nine, gefotografeerd in Italië, oktober vorig jaar.

Alle truitjes gestreken, de koffer staat klaar. Morgen inpakken, boodschappen doen en het huis poetsen. Dat is het voordeel van weg gaan. Bij terugkomst wil ik in een schoon huis komen, dus poetsen voor ik ga. Wordt het tenminste weer eens gedaan. Ik ben niet wat je noemt, een huisvrouw, nooit geweest. Maar zo alleen wonend, och, wie maakt zich er druk over dat het niet opgeruimd is? Juist, ik, vlak voordat ik op vakantie ga.
Mijn huis achter laten vind ik ook niet echt gemakkelijk. Totdat ik de deur achter mij dicht laat vallen zie ik redenen te over om niet weg te gaan. De tuin, een goeie, de poes, mijn schrijfwerk en zo nog wat. Is de deur dicht, dan ben ik alles vergeten wat mij bond en ben ik ook echt weg. Ik kan niet wachten. Nog even.....

btemplates

1 reacties:

Anoniem zei

Bedankt voor de interessante informatie

Een reactie posten