poes miauw. 5juni '09



Dit is poes Ingi, hoe oud zij is weten we niet precies. Ze is al heel veel jaren bij ons. Een katje dat op straat was gezet, midden in de winter. Sara had haar opgepikt, ze heeft dag en nacht voor haar voordeur in Utrecht zitten jammeren bij 15 graden vorst. Met de kerstdagen kwam ze mee als logeetje, om te blijven, uiteraard. 's Nachts in de zomer, vangt ze muizen die ze trots naar mijn slaapkamer brengt, zodat ik uren bezig ben ze terug te vangen en weer op straat te zetten terwijl de kat binnen moet blijven. Van slapen komt er op zo'n nacht niet veel. Ik ben ook wel eens op een vroege ochtend uitgegleden op iets wat ik niet op tijd had gezien. Een lange staart met twee kleine achterpootjes. Arm muisje!

btemplates

1 reacties:

Anoniem zei

Hoi Athy.
Wat heb jij een mooie site.
Jij bent ook echt een natuurmens ,dat kun je zien maar ook voelen in jou schrijven .
Ik ga dit vaker lezen.
Gr Jo Mol

Een reactie posten